در حال بارگذاری ...

کاروان آسیایی همبستگی با مردم غزه

 

 حرکتی که کاروان آزادی و کشتی مرمره برای شکست محاصره ظالمانه غزه آغاز کردند، این بار با حرکت "کاروان آسیایی غزه" و به یاد شهدای فلسطینی در تهاجم 22 روزه به غزه  ادامه پیدا کرد. 125 تشکل مردمی از کشورهای هند، پاکستان، ژاپن، ایران، بحرین، ترکیه، استرالیا، مالزی، اندونزی و سنگاپور از آن حمایت کرده و کمک‌های مردمی را به غزه انتقال دادند.

مسیر هشت هزار و 200 کیلومتری حرکت کاروان آسیایی غزه شامل سه بخش بود که در بخش اول فعالان و نمایندگان کشورهای حوزه جنوب شرق آسیا از طریق مسیرهای زمینی به شهر دهلی نو، آمریتسار و واگا در کشور هند، مولتان، کراچی و کویته در پاکستان، زاهدان، کرمان، اصفهان، قم، تهران و تبریز در ایران، وان، بیتلیس، دیاربکر، ماردین، سانلیارفا، قازیان و کیلیس در ترکیه، حلب، حمص و دمشق در کشور سوریه وارد شده و پس از عبور از این شهرها از طریق بندر لاذقیه سوریه، به بندر العریش مصر رفته و در نهایت از مرز رفح وارد نوار غزه شدند. خوشبختانه حرکت این کاروان در کشورهای مختلف از پوشش رسانه‌ای گسترده ای برخوردار شد و موج گسترده‌ای از همدلی با مردم فلسطین را به همراه داشت.




مطالب مرتبط

کارگاه بین‌المللی گرافیک «عودةالقرن»

کارگاه بین‌المللی گرافیک «عودةالقرن»

اولین کارگاه بین‌المللی گرافیک با عنوان «عودةالقرن» توسط اتحادیه بین‌المللی امت واحده و با همکاری نهضت مردمی پوستر انقلاب، هیئت هنر تهران، سازمان هنری رسانه‌ای ...

|

نظرات کاربران